Onsdag 25 mars

19 dagar med johannes, & 378 dagar med sara idag . hihi aja hej vanlig dag. slutade halv 12 och då drog jag och mötte sara. vi träffade pontus och några & efter det sola vi solarium , & vi blev helt röda i ansiktet ! asso vi blev inte bruna alls bara röda :'(  Ikväll va jag med lollo och sara hemmos sara och kollade på kniven i hjärtat i typ fyra timmar den filmen är så himla bra och sorlig. lollo satt och grät i slutet :( nu måste jag plugga skriver mera sen. imorgon är jag ledig och ska träffa min bestis och vi ska typ till hammarbacksskolan ? :p Ngn skrev typ att jag skulle berätta om mitt och joahnens sexliv :o eller första gången vi hade sex. jag har funderat på det och jag kommer att berätta allting någongång tror jag om jag orkar, det är inte så jättespeciellt. juste jag måste plugga. hadetbratja ! <3

Kommentarer
» Anonym

du måste berätta snälllaaaa

2009-03-26 // 20:40:48
» Anonym

du måste berätta snälllaaaa

2009-03-26 // 20:41:08
» Anonym

berätta då :):D

2009-03-29 // 11:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback