:D

shuleluu bloggen :) jag sitter här på caroline eller med caroline . hii med varsinn datar och sen har vi tjockt mycket godis och choklad mousse dom vi gjorde :p jag är jättejätte mätt nu. vi  va ute lite förut och jag hade bara strumpor på mig för jag ville se om det snart är sommar. det var snart sommar för det var inte kallt bara ltie mycket stenar som gjorde ont -.- nu ikväll eller inatt ska vi inte göra så mycket . vi ska typ sova på golvet inatt för hela min säng är proppad med smink och kläder och allt sånt där och ignen orkar ta bort det hah . så vi kanske sover i soffan framför ttven. mysigt kanske bara lite trångt, just nu sitter jag och raderar mina sms i min inkorg för det var för många :'( typ sex tusen men jag vill itne radera alla sms från johannes så jag måste göra ett i taget . kommer ta låååååångt tid. Vi lyssnar också på en låt som johannes skicka till oss hehe . vad gör alla en lördag natt som denna ?




Kommentarer
» Anonym

hur många fjällräven jackor har du ?:o

2009-03-08 // 14:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback