5 mars

Godmorgon alla cuties. jag vakna nyss och egentligen skulle abo kommit till mig imorse och hållt mig sällskap för jag var sjuk men jag vaknade inte. så elias ringe och väkte mig och sa att jag skulle gå ut och möta dom eller något tror jag , men never. jag sov as skönt och nu är jag nästan frisk jippie. Snart ska jag vara med jemws tror jag och vet ine vad vi ska göra.  leka något lugnt jag vill ju inte bli sjuk igen :'( Fast när vi är med varandra blir det ju aldrig lugnt. Nu ska jag äta frukost eller något . maybe baby att jag kanske skriver sen För jag ska spela spel som vanligt.
puss på dig


Kommentarer
» Anonym

är du frisk<3 fin design

2009-03-05 // 20:15:46
» Anonym

är du frisk<3 fin design

2009-03-05 // 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback