4 Mars

Hello cuties . <3 jag kan inte sova som vanligt och har precis spelat spel på jesper & drickt oboy som vanligt också. imorgon ska jag shoppa också . i love that & på torsdag ska min älskade syster jemws sova här . För vi ska till stan tidigt på fredag och någon av oss kommer försova sig om vi inte sover tillsammans. justejaa läs hennes blogg. den är greeeat (: http://jemuar.blogg.se/ 
Jag  är sjukt sugen på att åka utomlands nu seriöst jag vill bli brun och jag vill inte sola solarium igen , har gjort det jättemycket och deft är ju inte bra för hällsan. & vet ni idag blev min pappa AS sur påå mig för att jag inte ville låna ut min mobil till min syster :s  Varför skulle jag göra det lixom ? För att hennes hade gått sönder. han mutade mig med pengar och allt men nej . jag älskar min mobil skulle inte kunna leva utan en mobil. Pappa skiter i om jag har mobil men om  inte hon har någon så går  världen under. :/  Mamma var iallfall på min sida hhihi love you mami <3
Jag är väldigt övertrött just nu men det går inte att somna :) jag är sugen på att baka . men det är inte min starka sida att vara tyst så någon kommer säkert vakna. vad kan man göra på natten lxm ? hellu ingen är inne på msn . Bara smarterchild(fast jag brukar snacka med han när jag har tråkigt) , sen några  som spelar cs eller över kåta killar som vill webba . jag känner inte er låt mig vad jag blir äcklad bara .

Ni ser han på bilden det är min bästa bror elias Tsirampidis . <3Han finns alltid där. han är inte som andra killar. I love you hunny.

DAGENS FRÅGA ? Ska jag färga mitt hår tillbaka till mörkbrunt igen ?


Kommentarer
» Anonym

ha blont <3

2009-03-04 // 15:55:48
» Anonym

ha blont <3

2009-03-04 // 15:55:49
» Emmy

Du passar i båda

:)

2009-03-04 // 15:56:08
» Anonym

BRUNT! :)

2009-03-04 // 16:04:34
» luii

ha blond det är fett fint :) <3

2009-03-04 // 20:47:17
» louise

du passar i båda, men blont är finast :)<3

2009-03-05 // 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback