3 Mars

Idag vaknade jag 28 minuter innan jag började. jag dusha sminka mig och åt frukost på en kvart. ohlala . Idag var jag först i skolan en timme sen va jag i täby och käkade med några och efter det hade jag och min lille vänn prao på ett dagis haha . omg det var jättejobbigt fast alla små snoriga bäbisar älskar mig nu, vi fick typ mata dom och lära dom att gå och sånt dom var as gulliga faktiskt. vi va inte där så länge vi gick istället tillbaka till skolan istället hah och sen slutade jag klockan 2 och då var jag med några. det är typ det jag har gjort idag. Nu ska jag käka pannkakor och sen plugga lite och gå ut en stund om jag orkar. jag har laddat ner fyra bra filmer på datorn precis så det knske blir en innekväl. Juste får man fortfarande ladda ner filmer ? ♣

 
  

Kommentarer
» ankan

gud vilken söt unge <33

2009-03-03 // 16:49:38
» Anonym

roligt med prao :)

2009-03-03 // 17:35:00
» Anonym

vicy prinsessa <3

2009-03-03 // 18:05:30
» Anonym

fett fin bild <3

2009-03-03 // 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback