vadå sjuk ?

hej alla glada, vad gör ni & har ni haft en bra kväll ? Jag har precis märkt att jag håller på att bli väldigt sjuk, ont i magen & halsen. Det är inte roligt. Snart är caroline i stockholm då ska jag träffa henne ändå om jag är sjuk ! . Jag har inte träffat Johannes på 42 dagar seriöst vad länge, och jag saknar honom kan inte sluta tänka på honom. förlåt jag har ljugit lite när jag säger att jag inte tänker på honom någonting för det gör jag, typ hela tiden. Kan jag bara glömma honom och allt vi hade någongång ? Eller kommer jag alltid att vara kär i honom ? Känns så just nu men jag vet att tiden läker alla sår. inte på dirrekten men det får ta tid. jag vill inte ha tillbaka honom så jag vet inte varför jag är ledsen. mitt hjärta säger ta tillbaka honom men min hjärna säger nej. och jag kan inte. och jag kommer inte göra det heller. har lovar mig själv det. Nog skrivet om olyckligkärlek nu. hoppas jag hittar lyckan hos någon annan som jag verkligen älskar. Fast johannes kommer alltid finnas i mitt hjärta, så till min nästa kille. om jag råkar säga johannes namn istället för ditt eller något sånt. ta det inte personligt. haha driver . asssååå åååååå kan inte sluta tänka på honom ! Fuck det hära nu ska jag dra och dricka saft med hostmedicin och alvedon, iprem och andra tabletter så  jag inte blir sjuk. pussochhej





Kommentarer
» Nazli

sv; vsg och lycka till!! =)



Lägg gärna till mig via lovin. Fler tips kmr! =)

2009-07-28 // 23:36:08
URL: http://naazlis.blogg.se/
» Nazli

sv: nu har jag lagt till dig med!



Ha en bra natt!! =)

2009-07-29 // 00:11:22
URL: http://naazlis.blogg.se/
» - C h R i S t I n E

Okej tack :)

2009-07-29 // 01:08:55
URL: http://livetsomchristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback