tuggummi

tja ,  alla . är med lilla bästisen. var i gribbylund & skulla sälja dricka till ramiro. sen skulle vi badat i erikslundspoolen.
Imorgon ska jag till stan en snabbis och kolla på lite grejer men jag måste spara mina pengar till göteborg.
Nu ska vi lägga oss och kolla på csi och mysa bara, hoppas ni haft en bra kväll! puss och smek


Hade tråkigt,

Är du kär just nu? jag tror det
Har du kysst någon idag? yes
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja hah
Hur många har du varit tillsammans med? väldigt många
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? ja det har jag gjort, ångrar det
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? Johannes , därför
Är du romantisk? jag vet inte. beror på
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Jag hoppas inte det. Ingen nära kompis dirrekt efter.
Har någon nära kompis snott dina killar? Ja många gånger !
Är du svårflörtad? ibland
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän ? Erik tror jag på sexårs typ. Första "seriösa" hette rickard och det var i fyran
Hur länge höll det? typ en dag, haha skoja jag vet inte. kanske några veckor.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Bara på skoj, (:
Har du lekt med någons känslor? ja :/
Har du haft sex med över 20 personer? nej !
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 15 månader
Och ditt kortaste? 1 dag säkert. Eller en vecka
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande hälst men då ska det vara rätt kille. och han finns inte
Har du varit tillsammans med två samtidigt? ja. jag var mindre då.
Är du en bra pojk/flickvän? inte alltid
Hur många har du haft sex med i år? hemligt
Vem sov du senast bredvid? JT & H-T haha
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Johannes och andreas sa det idag.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej !
När fick du din första kyss? Minns inte.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? om det var seriöst och lixom det funkade och eller nej tror inte det hahaa
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? både och, men mest gjort slut tror jag
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? söt, snällm omtänksam, mysig insidan helt enkelt.
Föredrar du svenska eller utländska killar/tjejer? vet inte, men alla säger att jag bara är tsm med utländska. :) dom är fina



Vad har du på dig när du sover? : troser och linne eller t-shirt 
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) : vet inte riktigt allt möjligt typ :o
- Hur många kuddar har du i sängen?: minst 10
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?: Inte alltid, men oftast.
- Har du drömt "sanna-drömmar" någon gång?: jaa
Hur bor du: Villa & radhus typ.
Kan du laga mat: ja det är klart, jag är bäst fråga caroline!
Vad har du på dig just nu: bh, bikiniunderdel och ljusblått linne.
Hade du en bra kväll igår: helt okej !
 Vilket är ditt senaste inköp: Läsk och godis
Din favoritdryck på morgonen: oboy Eller juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Habib hah
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej
Vad hade du sönder senast: Locket på en shampoflaska.
Vem snackade du med senast: sms: Lui tele: Victoria Verkligheten: Pappa
Saknar du någon just nu: ja johannes :/
Någon jag stör mig på: många, sånna som ljuger.
senaste person du kramade: Jonny& habib typ
Senaste person du ringde: oskar nordberg
Senaste person som ringde dig: victoria
Vad drack du senast: coca cola
Vill du ha barn: ja !
Längtar du till din nästa födelsedag: ja som fan !
Har rakat dina ben någon gång: ehm ja ?
Är du sugen på något nu: borsta tänderna
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: sådär
Vilken låt lyssnade du senast på: Adrians nya som han skickade, eller ngns playahead låt
Har någon annan sovit i din säng inatt: tror inte det, var inte hemma
Vad tycker du är äckligt: johannes & natta
Har du pengar på mobilen: inte just nu :(

Har du pojkvänn? : Nej
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja, idag :o
Kan du vissla? :  ja ibland
När flög du senast?: 5 juli typ
Pratar du några andra språk?: Engelska, svenska och lite spanska
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? : ja tatuering, har redan piercingar men kanske en till
Vad har du med dig in på bion? : min mobil,  pengar, en kille eller bästisen  och läsk typ :o
Vilken är din favorit drink?: Vodka med exotic läsk eller med sprite. Eller vid med coca cola tror jag.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: 2 typ, jag fungerar då. men inte bra
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? :  om jag gjorde?
Tror du på liv på andra planeter?: såklart
Är du mörkrädd?: om jag är ensam , ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback