Egypten

hej sötnosar, nu är jag hemma! Äntligen. Oo har saknat sverige faktiskt väldigt mycket. Inatt trodde jag typ att jag skulle dö, jag hatar ju att åka flygplan men allso det här var det värsta ngnsinn, Planet skakade som fan asso ni fattar det var typ sånna här luftgropar och jag låg och grät i typ två timmar och försöka lystna på musik tills jag somnade på golvet, haha och när jag vaknade var allt lungt, haha jag är tönt jag vet. Nu ska jag äta pizza och sen mysa framför en film och svenskt godis, har inte ätit det på mera en två veckor. saknar mamma och pappa jättemycket också.

Lite vad jag gjorde i i egypten då?
Vaknade senast klockan 9 varje morgon, annars skulle jag inte fått ngn frukost på hotellet, hah sen drog jag direkt till polen för att bli kall, annars kunde man typ inte andas, det var mellan 38 och 44 grader, Första dagen när vi skulle gå ut och äta såg jag en kamel och frågade om jag fick rida på den och det fick jag haha, det var sjukt läskigt. A sen när vi skulle äta beställde jag typ kyckling och pommfritt men jag fick pasta och köttfärsås istället, och det är så jävla äckligt så jag viste inte vad jag skulle göra för jag tänkte inte äta en ända spagetti med äcklig sås på, men jag kom på en smart sak, haah ni får inte veta. Varje dag bad dom till deras gud, och kvart över 9 varje kväll blev allting tyst och sen hördes det när dom gjorde det, hah och det var typ bara muslimer där som hade sånna där dräkter på sig det var läskit en gång var halsbandet borta och det är ju ett kors, jag trodde dom hade baxat det för dom hatar ju typ sånna som tror på jesus, Alla fall sen drog vi och badade i havet. och jag hatar saltvatten så jag drog till polen istället. och träffade några killar som va från stockholm också och vi spelade typ fotboll i vattnet sen var jag lite med dom det var as pinsamt, men det funkade hade inget annat att göra. sen ville dom att jag skulle följa med på beachparty dagen efter och det var då jag blev sådär as packad och typ ramlade i vattnet och spydde över hela våran ballkong, mysikgt, nej!.. tror jag skämmde ut mig sjukt mycket också fast killarna va snälla,  

lalala. sen dag 2 på morgonen åkte vi båt till en ö och snorklade och aa kollade på fiskarna fast jag vågade inte så länge så jag låg på taket och solade och sov lite, kommer inte ihåg vad jag gjorde på efter middagen, men kvällen vet ni ju redan, haha festen var as rolig i början faktiskt, :) dom hade massa goda drinkar, & såklart ingen alkohålgräns där!.

dag 3-9

kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde dom andra dagarna exakt, va i polen mäst, brännde mig varje dag typ, lekte på min solmadrass, lystnade på musik, va med mina "kompisar" . Lekte med kattungarna som va på vårat hotell haha, dom var as söta. Va ute på gatorna och shoppade, snackade med massa jobbiga killar och försökte undvika dom men aa gick inte så bra, jag hittade krabbor och massa manetter, haha roligt jag vet. tss.det blev ingen mera fest där för min del, lite tråkigt men jag va ändå med mina "kompisar" haha dom hette Gustav och Philip och philip hade en stora syster som inte gillade mig så mycket tror jag haha,  & om det är någon som vill ha cigg är det bara att säga till ;)



och jag saknar någon speciell, Eller det känns som det men jag vet inte längre. Typ någon kille. Eller ?Jag tänker på johannes lite men jag känner ingen kärlek längre bara saknad, jag gillar inte honom längre. trodde aldrig det skulle gå han finns såklart i mitt hjärta men allt han har gjort får mig att vilja kräkas så därför slutade jag gilla honom,  har inga känslor alls, inte för ngnting. Jag vill vara singel men endå inte. Jag vill ha ett seriöst långt förhållande, Älskar det. Men det finns ingen kille. Ingen jag älskar på riktigt. kommer det ngngång finnas det? & ngn som älskar mig och inte bara vill leka en lek, asso knulla. hejdå

Kommentarer
» lillsara

vi ska leta pojkvänner när du kommer hem igen! några bra kilalr, inga fucking svin

ÄR ÖVERLYCKLIG SNART KOMMER DU HEM, SHIT JÄVLAR VAD JAG SAKNAR DIG SYSTER! <3

2009-07-05 // 23:10:18
URL: http://llillsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback