tillbaka

hej sötnosar, jag vet att det var länge sedan . har ni saknat mig ? är med bästisen nu , och vi har precis kollat på en film hemmos mig och ätit chips , choklad och druckit vatten.  snart ska vi dra ut och träffa ngra killar från spånga (?) eller alexander. vet inte vilka det är ens. sen ska vi sova hos ramiro. och på torsdag ska jag till göteborg och gå på lisseberg. kul. idag spelade jag och caroline in en låt. haha den är sämst så ni får inte höra. men den handlade om johannes. hihi, och vi drev faktiskt ! . taggar ut nu . pussiluss
saknar den tiden

Kommentarer
» jenny

åh den blandningen ser nt helt fel ut ;)

2009-07-22 // 02:43:03
URL: http://jennyhej.blogg.se/
» vare skönt o knulla me ramme eller?

2009-07-22 // 13:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback