Augusti bättre?

hej bloggen, ! Otroligt tråkig dag så har inget att säga? Det känns som det ända jag gjort är ätit hallon&glass. & Nu msn´ar jag lite med victoria bästisen. Imorgon ska jag träffa min älskling som ska till Bulgarien i 10 dagar sen :'( Kommer sakna henne så jävla mycket. Ska vara med henne hela dagen imorgon och tills halv 4 på natten då hon åker. Jag trodde att det här sommarlovet skulle bli bäst, sommaren 08 var ju helt fantastisk !  hade inte tråkigt en sekund. Saknar den jättemycket. och det här var typ tråkigste sommaren på länge. Hoppas Augusti blir bättre. Det är augusti om en timme och 10 minuter typ !  Ska kolla lite på teve och bara ta det lungt och vänta tills jag blir sömning. Ses imorgon puss puss

Älskling du är saknad !


Kommentarer
» Anonym

Fulare kan man inte vara. Skarrigaste tjejen jag sätt

2009-07-31 // 23:27:16
» L I L L S A R A

JAG SAKNAR OCKSÅ SOMMAREN -08 :'( med dig, den var BÄÄÄÄÄÄST! <333 längtar tills imorgon då jag får träffa dig min syster, min älskling, MITT FUCKING JÄVLA ALLT!

2009-08-01 // 00:13:12
URL: http://llillsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback