lördag

hinner inte vara inne så mycker på kvällen. igår var jag bara hemma och tog det lugnt . så himla kallt ute. idag har jag typ också tagit det lugnt och bara varit på nova med några kompisar det var mysigt jag satt typ och drack te i 6 timmar ;) asso olika te´n . sen körde vi tre kamp i pingis singstar och biljard :) jag jemws och egsn söög verkligen hah. sen satt vi bara och snackade . jag hade bestämt att möta caroline vid visinge tåget 00.20 och jag hade ingen mobil eller något att åka på och när jag väl kom dit var hon inte där jag blev sjukt sur och gick hela vägen hem sen precis när jag kommer hem ringer hon. egentligen borde jag stannat hemma men jag hade inget att göra så jag gick hela vägen tillbaka till visinge men hon mött mig som tur va .. hon ska få spö snart -.- föresten hennen katter är galna just nu dom typ äter upp varandra och springer runt. kommer nog inte få en blund i natt . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback