Kväll

hah idag har vi inte gjort något vi drog till täby en stund och snart ska jag färga mitt hår , jippiiee . jag och jma har bara suttit i min säng och spelat spel på mobilen när det plötsligt kom en flygande slajmig groda haha så jävla kul ingen fattar. Sen kniven i benet och det fortsätter med apelsinkrig . Hon seriöst misshandlade mig pluss att jag ramlade på golvet men hon fick apelsiner och bananer på sig det kan jag lova tss hihi . Jag har precis druckit saft om ni undrar och nu ska jag faktikst färga mitt håår . shuleluu


Kommentarer
» Jma "abbe" Frank

öhhh ? hahahahahaa du misshandla mig det var jag som fick grodor mellan benen och kniven i benet :D älsk u

2009-02-26 // 22:10:27
URL: http://jemuar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback