haha så här skrev johannes om "våran" dag

För victora:)

nemen tjenare :) jo ja pallar igentligen inte skiva men eftersom ja e bäst på den hära skiten så gör ja väll de:) du vet victoria hon den dära vicy hon bad mig skriva något ;) hehe du vet man e ppopelära hära;) <3 alla vill läsa mina bloggar jabo:D:D:D   men sådär flashit som hänt idag e att ja solt lite biljettas till några snobbar:D sen ja va me två hästar o ja red dom:D:D: haha ne men dom typ misshandla mig för ja inte knacka på fönstret på tåget:P svär vicy slååår håååårt :P <3 men tare lungt;) ja lever o + ja slog tillbaka;)... mohaha sen hästen jma jaga mig i sånhära jumpa sal bre blev fett rädd sen vi bråttades sen vem tror du van?? jo jaag:D:D: ja misshandla henne bre:P sen de kom en gubbe som sa att vi skulle dra sen han såg att de va ja sen han fotta mig:D <3 sen han skulle ring aaina så ja blev sådära rädd i brallan eller myror i brallan eller fan de heter aja , men hästarna stannade kvar så ja stannade me kvar:P pallar inte skriva mer bre ja dricker fan coola :D den e svart:O hahahaha:D:D:D detta va bara för att vicy tvinga mig ahjde;)




(Klicka för att se bilde större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback