min kväll

hej sötnosar,Viktoria tillbaka
Jag är med Adde och David just nu & dom är som dom är haha. Igår såg vi ju en läskig film.Men den vi såg idag ! omg mycket läskigare typ skrek hela filmen. Snart ska vi äta kvällsmål allså mackor och oboy typ sånt. Idag har vi chillat med livet. Skoja vi har haft en lugn dag. Badat i Addes bubbelpool som var himla härligt allså han har värsta lyxiga huset seriöst.
Idag vaknade jag vid 11 och träffade palle och martin och var med dom tills Adde ringde. Adde är mycket roligare och snyggare så jag träffade honom och David på dirrekten!  Så har min dag varit typ hur har eran varit? Snart ska vi kolla på fredag den 13 på hans jättestora teve. Kommer blunda genom hela filmen. Sen ska vi sova tror jag eller kanske vara vaken hela natten.Vad gör alla den här fredagkvällen? Juste vet ni imorgon kommer sara hem eller nej juste i övermorgon typ. Har saknat henne så mycket min lilla älskling!
Ett tips se filmen THE LAST HOUSE ON THE LEFT! så jävla fucking grym jag svär! Godnatt Älsklingar vi ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback