<333

hellu habibis , jag har precis ätit grillad mat, as gått! och idag var det så himla varmt. jag och caroline drog till vaxholm och fikade, vi hade lixom shorts och tshirt på oss :o ! jag älskar sommaren. ikväll ska vi träffa markus pengar och marcus ollas. sen ska bästis sova hos mig . och imorgon är det påskafton ! jiphie , jag får godis ju ? och juste jennifer "taget@" har gjort min design fin visst ?? på söndag sk ajag och caroline till stan och shoppa loss. jag ska köpa två stycken jeans/leggins, foundation, mascara, tröjor , skor och väska . hoppas jag får pengar bara . och på kvällen på söndag ska jag vara med min älskling. vi har varit tillsammans 5 veckor nu och min kärlek till dig blir större hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback