29 september 2008


jag vaknade imorse och gick till skolan sen efter skolan gick jag direkt hem och städade mitt rum , riktigt noggrant det blev as fint o mamma blev glad :) sen gjorde jag världens godaste lasagn som jag hade i hemkunskapsläxa. allt gick helt perfekt tills jag skulle ta fram tallrikare jag tappade tallriken oh bara shiiit ! men sen såg ja att den börja blöda lite på mitt finger. tallriken gick sönder och det bara rann blod i hela köket och hela handfatet ! ärligt riktigt mycket blod ! fyfan vad ont det gjorde. men lasagnen va riktigt god ! nu ska jag göra läxor fyfan hatar skolan men på torsdag är jag ledig :) puss och RIP till nichlas frisk som boffade ihjäl sig. alla saknar dej <333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback