2 november / saknar

jag saknar dig så det gör ont ! jag ahrinte träffat dej på en vecka och tre dagar !.. shiet. kmr aldrig glömma sista gången jag såg dig. nu vet jag inte hur länge det dröjer innan vi ses igen ! para vafan har du gjort ! du är 13 jävla år och sitter på p12 a ! tycker så jävla synd om dig.. du avr på rymmen en väcken men lyckades inte. snuten hittade dig .. men det kanske var tur iaf ! alla saknar dig så jävla mycket. du förstår inte.. täby/vtuna är ingenting utan dig ! vad ska jag nu göra på dagarna när jag inte är i skolan. du gjorde mig verkligen hel.. kommer inte klara mig utan dig jag lovar det är skit svårt... du får inte ens ha din mobil.. men tur att vi kan skriva brev iaf :) hihi.. som jag nyss har gjort det blev AS långt. hoppas du ahr det bra gubben.. tänker på dig varje sekund. saknaden är obeskrivlig parsoa tehranifard

  

Kommentarer
» maria

vad är p12? asså varför var han på rymmen?

2008-11-02 // 11:17:50
» Anonym

så sexi bild längts till höger.

para är saknad :( <3

2008-11-03 // 20:04:52
URL: http://ewelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback