Tidsfördriv :)

Du heter: victoria (vicy)
När fyller du år: 16 augusti
Är du singel?: jaa :/
Om fem månader: är jag bruunast
Du samlar på: typ pengar (a)
Gröna eller röda äppel: gröööna <3
Vem ringer du när du är arg/ledsen: victoria eller sara
Gillar du golf: Nej, jag suuger på det :'P
Vilken tid gick du upp idag: typ 9
Har du sovit i din egna säng inatt: Jaadå ;)
Har du strumpor på dig nu: nej inte jusst nu
Hur svarar du i telefon: olika beror på vem det är
Vad ska du göra ikväll: rymma med sara
Vad ska du göra imorgon: fuck skolan ja ska sova (:
Var vill du bo när du blir stor: kanske utomlands
Är det okej att gråta: eh jaa, ?
När grät du senast: hmm, idag eller igår..
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren !<33 me like
Laddar du ner musik och film från Internet: jaaapp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: hah, leva livet (a)
Bär du glasögon eller linser: neej :D
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: det är fint ^^
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12 någonting sånt
Har du piercing: jaoow
Vill du gifta dig: m säkert
Vill du ha barn: jaaråå
Solar du ofta: ja när det är sol ute så (a)
Är du flygrädd: nehj (:  det är inte läsigt juu
Hur vig är du: as vig ;) vill du se?
Vad dricker du helst när du är törstig: jag älskar sprit
Vilken är din favoritglass: jag vet inte, gillar typ allt
Vad äter du helst när du ser på film: goooodis (a)
Har du tandläkarskräck: AA
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvääll
Vilken ögonfärg har du: bruun
Vilka hår färger har du haft: bruun, och blond
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaapp,
Vad gör du på helgerna: krökar, är med kompisar du då ?
Brukar du bädda sängen: nej, mamma gör
Vem ringde dig senast: victoriq
Vem kramande du senast: majmie
Senast pussat? : majmie
Senast strulat med? : rasmus ziden
Sov du ensam inatt? : ja tyvärr :/
Vem sov du hos senast? : hmm, ralle tror jag
Vem sms:ade dig senast? Jag är så populär så ja kommer inte ihåg
Har du några tatueringar? nejdå
Har du rakt eller lockigt hår? Lite både och, men jag plattar håret (a)
Vad har du för planer för ikväll? Polare och donken !
Hatar du folk som ljuger? Ja ? vem gör inte de?
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? både och ;)
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? jag älskar alla !
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll? AA..
Har du någonsin varit helt förkrossad? jarå
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den person?tss, jaa
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?hahahah,, jaduuu skjuuut min mamma
Tycker du om ditt liv?njaaa, ibland
Saknar du någon nu: jaaa :(
Sminkar du dig: jaaa, självklart
Har du somnat i skolan någon gång: jaa, för många ggr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback