trött som fan

jag är skit trött har inte sovit ngt inatt för ja drog tillsara vid 2 med para ja sprang till bussen det var fett jobbigt, den hos sara var pella o martin vi hade skit kul typ vatten och fil krig.. haha sen vid 5 kom typ ralle o ea dit. fast ja hade percis vaknat då.. sen chilla vi lite hade det mys sen vid 8 lacka typ sara ba gå ut min mamma vaknar snart men ja sov typ så vi gjorde inget då gick sara o ja å para log kvar. sen vid halv 9 typ kmr saras mamma inrusadne å bara va i helvette dra här i från å vara e sara vi ska ringa dina föreldrar och det här ska sara få fan för.. SHIET nu får jag inte träffa sara heller. och hon får typ inte gå ut menja torr hon kmr göra det ändå. ja får inte vara med sara carro elr ralle.. alla deras mammor hatar mej vad ere här? :S ja tkr fett synd om carro men när ja kmr hem den 16 augusti kanjske ja får träffa henne igen;) wiiie.. carro e typ på g med ralle eller ja venne han gillar henne iaf.. idag kmr min mamma o pappa hem dom har varit på gräsö.. ja tror inte mamma kmr dampa så mkt. idag ska ja bara ta det lungt sola bada sova å sånt,.<3 imorgon fyller victoriq år. gratiis i förskott. godnatt§



Kommentarer
» caroline

gaaaaaaah , cpbild :O varför just den fulaste ?

2008-07-27 // 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback