14/7

nu sitter jag i bilen på väg hem från lund, det regnar som fan. vi ska åka till mitt land där mamma o pappa är å typ käka middag, sen hoppas jag att jag får åka hem för ja längtar hem som fan. det var roligt att vara i hälsingborg o lund å alla ställen vi varit på, första natten bodde vi på ett vandrarhem som var ett gammalt tåg från typ 40 talet, man som inte så bra men helt okej, det var ett helt lag fotbollskillar där från typ england som var typ 11 elr 10 är tror jag, dom stirrade på mej hela tiden, andra natten bodde vi på ett finare vandrarhem brevid en camping ;) där badade vi i havet också och solade jag blev faktiskt lite brun. min mobil tog slut på batteri första dan å ja hade inte med mig ngn laddare så ja kunde inte ta ngr bilder tyvär:/.. ja längtar hem till mina kompisar å till godis å god mat, caroline har typ inte gett mej så mkt mat haha o ja fick inget godis :/ men snart e jag hemma skriver mera dåå kanske, tack för en solig helg:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback