jag älskar dig frida

vi har sjukt kul tsm .. ? jag har inte känt dig så länge? men vi är så sjukt lik och inget slår våran humor. vi har typ vetat vilka vi varit i ett år  men det var för typ 3 månader sen vi blev kompisar och på den tiden har vi hunnit göra så sjukt mkycket saker. kommer sakna sig så jävla mycket när du ska till thailand. Allt vi gjort, du spionerarde på din granna när han bytte om. för du tycker han är snygg men det tycker inte jag. sen när vi strula med dom där 96orna hahah inga kommentarer asso. eller typ när du hade pengar på mobilen och skulle ringa hem till dig. du försökte i typ 10 minuter innan du kom på att du hade glömt 08 i början.. sen alla gånger du halkat i lera. ? ellr när det var ngra som busringe och typ spionerade på oss för dom viste exakt vilka kläder vi hade på oss och sa typ allt vi gjorde? när vi skulle till täby och käka mcdonalds men istället hamnade inne i stan för vi glömde gå av tåget elr typ sen på kvällen när vi va i näsbypark så sjukt kul. alla killar vi varit med hahah du är så jävla kåt. och när allt gick fel i fredags vi somnade typ på varandra i soffan hah va vi skit sura  och ni vill inte veta vad som hände? hah du sparka sönder lampan och vi körde vikingen tills vi hade typ tusen blåmärken.. och vi hördes typ i hela vtuna och din syrra skulle typ döda oss så vi vågade inte gå in i ditt hus. jag lovar hon är sjukt läskig . kan bara säga en sak. älskar dig min blondiii <3

Kommentarer
» caruline

älskar er sötnooooosar

2008-12-14 // 18:50:01
URL: http://typfinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback