en december dag

igår när jag kom hem till victoria så började vi direkt städa i hennes lådor det kunde behövas hah jag menar det. ... för hon skulle hitta typmarijas ipod som är borta. det slutade med att jag började gråta för jag skrattade så mycket. ingen kommer fatta varför förutom jag och victoria. men hennes lådor hade blivit helt repade och satt upponer sajjk. jättekul . sen såg vi julkalendern och efter det somnade vi bums. yes jag skulle vara morgonpigg idag. jag gick upp klockan sex och skyndade mig att sminka mig lite , sen redan klockan 7 var jag på bussen mot vallentuna jag skulle möta frida som hade halkad i lera vid en kyrka. ( det var ingen vacker syn när jag träffa henne)  på bussen träffade jag alex senocak också. han var på dåligt humör elr så var han abra trött hihi. sen hela morgonen ägnade jag med frida. vi typ åkte buss och gick runt och försökte hitta ngt som inte ens fans. och efter skolan idag åkte jag och sara till vittra och mötte riko , remstam och frida igen. sen hahah på tåget hände en väldigt rolig sak. det var as mycket folk  och alex han nästan int epå men han hann.. men inte hans väska.. haha den fasta i dörren och dörrarna skulla aldrig mer öppns och om han gick fram flög han tillbaka igen och det gick värkligen inte att få låss honom fyfan vad jag garva :) lite synd om han bara han e liten och 96a :) sen var jag och frida på nova och åt skit goda pannkakor :) fast jag lekte mest med grädden och sprutade i henens mun hahah . sen kom en gubba och sa detta är skadegöjjelsee .. ingen fatatr utom jag och alexander. hah killen va sör och kunde inte säga R .. sen efter vi ätit pannkakor åt vi pommesfritt i kiosken. och jag va skit sur och plötsligt torkade alexander av sig kettshup på min jacka. fan vad jag lackade jag tog masa pommesfrittes och massa ketchupp och kasta på hela hans jacka(fjäll) hans ansikte , hår och allting..:( han blev ledsen förlåt alex ::(.. men jag är lite cepe . <3 nu äter jag lussebullar och ska försöka sova tidigt idag vilket jag inte kommer att lyckas med men endå. shuuleluluuuuu ,.,.,.,.,.,.<3

Kommentarer
» Anonym

vadå 'sminkade dej lite' ? :o

2008-12-11 // 22:04:21
» vicy

okej jag sminkade mig väldigt mycket glömde säga det :)

2008-12-12 // 00:56:22
» Anonym

så jävla fult !

2008-12-13 // 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback