Svar på frågorna

Frågestunden avslutades för ganska länge sen, så nu känns det som det är dags för svaren på frågorna :) Vi har försökt svara så gott vi kan, hoppas ni blir nöjda med svaren.


vem tog eran oskuld, om ni har blivit av med den :) ?
Hur länge var erat bästa förhållande?
dricker/röker ni ?
hur många har ni strulat med?
Vad hände med Johannes och Oskar Ni var tillsammans med ?

Svar:
1. Ralle tog vicys oskuld och jag har inte blivit av med den än :)
2. Victorias bästa förhållande varade i 6-7 månader och mitt varade i ca 5 månader.
3. Ingen av oss röker, vi dricker ibland.
4. Haha ingen aning, vem räknar det ?
5. Det tog slut mellan mig och Oscar för ca ett halvår sen för att jag inte var kär i honom längre och Victoria gjorde slut med Johannes i juni av samma anledning :)



Nån händelse i ditt liv som gjort du har svårt att glömma?
Vad tycker du om falska människor?
Vad tycker du om samhället när det gäller att satsa mer grejer för ungdomar?

Svar:
1. Carolines händelse: Hmm, måste väl vara när mina föräldrar berättade att dom skulle skilja sig. Eller jag vet inte.. Victoria: Inte någon jag kommer på i alla fall.
2. Vi hatar såna, och vem gör inte det? Diss till falska männsikor !
3. Det är väl bra, känns inte som det finns så jättemycket saker för ungdomar just nu.



vicy, är du kär i johannes? eller är ni på g eller hur är det med er egentligen?
när var senast ni hade sex?
vilken skola går ni i?

Svar:
1. Vicy är inte kär i Johannes och dom är inte på g heller.
2. Jag: Aldrig. Vicy: Nån månad sen
3. Jag går i vallatorpsskolan och vicktoria går i vallentuna gymnasium



fråga te vicy, du och johannes, e ni på g igen? :o
Svar: Nej.


vad älskar du att göra? :)
Svar: Umgås med vänner och familj !


Vad är ditt favoritgodis? ;D
Svar: Victorias är bublizz, jordgubbar, blåa ögon och mjölkchoklad. Carolines är geisha, kola och bublizz.


hur många besökare har bloggen?
Svar: Vi har precis börjat men det är från typ 80 till 100 :)


en jävligt bra fråga till vicyy :D
Visst e jag bäst? :P<33
Svar: Jaa det är du gumman :) men inte bättre än mig <33


Vicy du har knullat med jonny eller hur ?
har han stor kuk? jag har sätt någon film när ni knullar. Det såg ut som att sängen skulle gå sönder HAHA Xd

Svar: Inga kommentarer

Kommentarer
» SANDRA

Ahh! :O Förlåt för paniken.. Men hur får man folk att rösta?

2009-09-20 // 03:45:35
URL: http://barasandrasegna.blogg.se/
» SANDRA

Känner ingen som skulle vilja göra det xD...



http://www.viraltrafik.se/?barasandrasegna



Bli medlem där och få garanterat fler läsare!

2009-09-20 // 14:57:43
URL: http://barasandrasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback