Söndag tjilldag

hej sötisar, victoria här ! HAr ni haft en braq helg ? Det har jag nog haft. Just nu känner jag att jag bara vill sova för jag har inte sovit på två dygn tror jag. Igår vart en hel lyckad kväll kanske! Bilder kanske ni får se senare när jag har cameran. Känner mig riktigt ofräsh just nu har typ cider i hela håret och kläderna haha vet inte riktigt  hur det gick till. Men så är det ibland och det känns inte OK! jag måste dusha på dirr. Känner att det här blir ett sånt där riktigt onödigt inlägg så ni behöver inte läsa det för det blir ett vabligt tråkigt. Snart ska jag sova faktiskt och när jag vaknar har vi inget planderat ännu så jag vet inte vad jag ska göra. men jag hoppas ni får en mysig och lugn söndag och det blir mer uppdatering när jag känner mig bättre det kan jag lova :)! KRam Kram

Just nu är jag inte sugen på någonting men är jättehungrig vad ska man äta då? Perfekt jag ska äte frukt ! :) Nyttigt också och det är nog det ända som funkar vid det här tillfället.

http://bjakenbacken.mora.se/Publicerat/Klasser/FOV1-00026381/02A776DF-004C4CC0.0/frukt_gront.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback