sunshine

hello bitches , har ni haft en bra fredag och Lördag ? Jag har haft det superbra, efter skolan i fredags drog jag och sara ljunggren till viggbyholm i regnet och var där en stund och gjorde en sak som ni inte får veta, och på kvällen var jag med sara sara och rebecka och "förade" hemma hos henne, sen vid typ 11-12 kom erik sundell, christian och christoffer dit också, var vaken till runt 4 och sen vaknade vi vid 9, men jag har sovit lite mera under dagen så det är lungt med mig allså :). Vad vi gjorde igår då ? Eller sa jag det alldeles nyss ? Han den där erik ramlade ner för en balkong och det var så jävla roligt kunde inte sluta skratta men det kankse var lite synd om honom. idag har jag mest tagit det lungt eller ja det hände en grej när vi vaknade så ambulansen kom, men ni får inte veta vad :) feel the pain haha . Nu ska jag käka lite godis och kolla på film och se vad som händer ikväll,tror inte jag ska gå ut. känner mig inte på "gå ut" humör så på med mjukisdrässen och go te bed viktoria !. puss och kram allesammans ! / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback