R.I.P moppehjälm

Shaaba !  Den här dagen har varit så jävla lång. Först var jag i skolan, sen var jag tvungen att plugga svenska, sen direkt till dansen som jag btw kom försent till, sen drog jag direkt till ledarutbildningen och sen kom jag hem typ halv 10. En riktigt jobbig dag med andra ord.

Och den blev inte bättre av att jag hade glömt att låsa fast min moppehjälm när jag var på ledarutbildningen, så när jag kom ut hade nån jävel baxat den. Kul, jättekul. Fan vad sur jag blev, den var liksom helt ny ! Så jag och johannes som jag skjutsade fick åka moppe hem utan hjälm. Tur att vi inte krockade iaf.

Juste, sen när jag kom hem hittade jag ett par extra jeans i min väska ? Jag blev helt chockad. Fast sen kom jag på att jag kanske råkat få med mig dom från dansen i omklädningsrummet. Lite kul egentligen, nu fick nån stackare gå hem utan byxor. HAHA fett synd !

Hahha nån som saknar ett par byxor ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback