puss på magen allesammans

hello sötsaker
jag tänkte ju kolla på girl next door men efter några minuter av filmen kom jag på att jag redan hade sett den så jag la mig i sängen och gosade med min katt istället. strax ska jag dra ut och träffa en kompis en snabbis och prata lite tjejsnack.sedan måste jag verkligen sova på dirr och jag är jätte arg på mig själv jag lovade ju att jag skulle göra klart allting som har med skolan att göra ikväll och jag har inte gjort någonting alls hela kvällen bara försvann. Får göra allt imorgon istället kommer nog få sitta uppe halva natten. godnatt bitches ses imorgon


Kommentarer
» CattisEriksson

Tack så mycket :)

allt bra med dig?

2009-09-15 // 22:26:43
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback