Pluggdax och sen sova. PUSS PUSS

hej sötnosar. pallar inte blogga för jag ska vattna mina kaktusar nu som inte har fått vatten på flera månader och efter det ska jag plugga som fan har prov imorgon och sen ska jag sova på dirrekten. Hade orientering idag på idrotten och jag sprang runt med jossan i över en timme och vi hitta inte en endå kontroll eller vi hittade två emn båda var fel tydligen. orientering är helt enkelt inte min starka sida. vi åt blåbär istället. Imorgon efter skolan ska jag till täby snabbt och sen träffa min sötnos kanske :) Snart är det fredag! Äntligen :) veckan går så himla snabbt det är ju tur. nej nu måste jag verkligen plugga så jag klarar provet imorgon och jag är jättetrött så det blir sova dirrekt sen. haaha har sagt det typ två gånger nu! puuuusss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback