The same blogg

Hello sweethearts ! / fabulous.webb.se
Nu har jag och victoria som ni ser gjort en blogg tillsammans eftersom vi båda var så trötta på våra enskilda bloggar så tänkte vi att vi kunde blogga tillsammans istället. Om ni söker på jagevicyy.blogg.se så kommer ni hit också bara för att det ska bli lättare.Då kommer det också bli dubbelt så mycket uppdatering. Vi kommer uppdatera mycket mer än vi gjorde förut och vi kommer skriva mer intressanta inlägg och inte bara om vad vi gjort idag och så vidare. kommer bli mera bilder också. Designen är inte helt klar än men det får duga så länge. Min blogg finns fortfarande kvar och jag kommer nog blogga ett litet tag till innan jag tar en bloggpaus där. Men det är här jag kommer att blogga mest. Så hare bra och njut av vår nya fräscha blogg , hoppas ni gillar den lika mycket som vi!
Puss och smek
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback