min dag :)

hej sötnosar där ute.
kommer blogga mera ikväll eller lite senare måste bara säga vad jag har gjort idag. Träffade jonny michael och min älskling efter skolan och vi rökte vattenpipa hemma hos jonny och kollade på tv lite sen åkte vi fyra stycken på moppen och dom har mycket muskler och är "stora" så jonny fick sitta där nere fan vad roligt det var haha. sen hela kvällen var jag med vedat och gjorde lite alltmöjligt han är så sweet! Nu vill robster att jag ska ringa honom också men han har dissat mig hela dagen idag även fast vi skulle träffas :o Jag ska gå och dricka lite te nu och ta bort sminket och sätta på mig mjukiskläder och tagga till lite för jag ska skriva klart min uppsats ikväll/inatt.
Btw vill ni veta en sak, Min lärare ser ut som en pedofil ! Det var läskigt som fan på lektionen idag. Hejdå gullungar jag uppdaterar mer snart när jag laddat upp för natten och gjort lite private saker. puss  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback