min dag

hej sötnosar !
Haft en bra dag ? Min har varit helt okej.Hoppade över första lektionen och sen var jag i skolan hela dagen tills bilden jag drog 20 minuter innan vi slutade för jag blev sur på läraren. vi skulle sitta i 40 mnuter helt tysta och man fick inte sitta bredvid någon sen skulle alla rita av en skit svår figur upp och ner ! jag tycker min blev rätt bra för att vara mig och första bildketionen men det tyckte inte hon. hon sa dåliga saker till alla och var sjuk i huvudet om man sa ett ända ord blev man typ utslängd. Ska man inte ha roligt på en bildlektion när man ritar och målar och sånt? Det tycker jag ! Jag ska göra lite läxor ikväll och kolla på filmen som jag hyrde igår men först ska jag äta youghurt med flinger eller något. puuussss så länge!

bra låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback