Lever för helg

Lite dålig uppdatering och tråkiga inlägg.. Men det blir det ändring på nu ! Jag har haft fullt upp som vanligt. Hade massor att göra igår på dagen så jag hann inte blogga nåt. Och sen kom Emelie till mig efter middagen och hade lite kul. Vi åt bland annat kyckling och åkte soptunna, hahah så typiskt oss ! Fast soptunnan välte med Emelie i så hon nästan bröt armen, fett läskigt ?

Efter det träffade vi Hugo och Ruben och så drog vi hem till min mamma där det var ff, sen kom Pontus och Magnus dit också. På vägen hem till pappa stannade jag och Emelie och åt päron från en viss persons tomt, haha det var asgott ! Vi kom hem typ halv ett och kollade lite på film innan vi somnade. Idag har jag först dansat, sen åkte jag till täby centrum och letade kläder till ikväll, hittade en svart kjol från gina tricot. Nu ska jag fixa mig lite och äta middag, sen blir det fest hos Johannes, woho !

Haha soptunnor is the shit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback