Jt goes seriös / Eftermiddag

Ni vet jonny touma. Han har ju varit eller är största playern. Han har kommit på att han ska bli tillsammans med en seriös tjej och ha ett seriöst förhållande. och om han klarar det får han 200 kr av mig! Jag satsar såklart på att han inte kommer att klara det. Reglerna är verkligen stenhårda. Tror ni att han klarar det ? :)

Hej sötsaker. kom precis hem från skolan och jag ska plugga hela kvällen idag också! As roligt jag vet men jag har nämligen prov på fredag som är svårt! om man har mindre en 80 % rätt får man underkänt och gränsen brukar vara på 50 % så jag måste värkligen klara det här provet! Plus att vi har en inlämningsuppgift tills fredag också!  Kanske hinner träffa caroline en stund senare eller vara med någon annan eller så ska jag följa med på bio. jag kan inte direkt plugga 7 timmar i sträck. bye bitches ska äta glass!!

Kommentarer
» Lana

Haha, Jonny, seriöst förhållande? den var rolig ..

2009-10-02 // 22:29:35
URL: http://laanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback