Jag älskar dig Vedat

hej allesammans!
haha såg att caroline skrev om min lilla incident som hände ikväll, jag säger bara fyfan vad läskigt det var ! Plus att när jag kom in var jag  innelåst, Polislåset var låst också och man behöver en nyckel för att öppna och jag hade ingen.  Det var lite roligt faktiskt men jag är oskadd. Det har nog varit min otursdag idag lite. Först när jag kom till skolan råkade jag spotta på min egen jacka och sen satt jag på ett ställe utanför skolan och jag fick typ en pinne i rumpan som gjorde hål i mina leggins jag blev jätteledsen så resten av dagen fick jag gå runt med ett hål där bak. Jag är snart klar med min uppsats och den är as bra enligt mig. Pluss att jag har råkat sårat minst 4 killar riktigt ordentligen utan mening för att jag älskar en annan.Livet är hårt grabbar men jag kunde ju bara välja en :) Jag är glad och lycklig igen ! Tack älskling jag ska göra allt för dig nu det här måste fungera.



Kommentarer
» adam lagerström

otorsdag ! haha



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-17 // 23:12:50
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback