rip vicy´s mobil

hej mina sötnosar, snart är det första idol uttagningen och jag ska såklart kolla på den, idag har varit en tråkig dag. vaknade hos sara strax innan 8 och vi käkade frukost och drog till skolan typ. idag när jag kom hem hände det något. jag skulle ta bort mitt smink och la mobilen i fönstret i badrummet medans, sen när jag var klar och skulle ta min kära mobil var den inte där längre:o den låg i toaletten. ! Jag fattar inte hur den kom dit faktiskt. Den är ju redan cepe så värre kan det väll inte bli tänkte jag men det kunde det. hela skärmen blinkade så jag tog i sär den och torkade med hårtork och sen fick den ligga under en kudde i två timmar, och nu har den nästan återhämtat sig, skärmen är lite röd och svart på vissa ställen bara.
älskling :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback