hissar och dissar



Helg -
Då kan man sova jättelänge och festa på kvällarna ! Äntligen tid för att vara med sina kompisar och hinna äte frukost på morgonen. Jag lever för helgen helt enkelt.

Släckta tändstickor - Det är as gott att slicka på släckta tändstickor det smakar typ lakrits haha :)

Halsduk på hösten ! - Super fint och jätteskönt och varmt. love it.

Romantiska komedier - Love Actually är en jättebra rolig romantisk film ! och P.S i love you är jättebra på alla sätt, lite sorlig och man börjar gråta ibland men den är rolig också. riktigt bra kärleksfilm! :)

Min Älskling - Han är underbar och jag älskar honom, Han förgyllar mig dag och ger livet en mening ! Det ska alltid vara vi hjärtat.







Att vara sjuk - Jag blir alltid sjuk och hänging! kul lixom och dessutom på helgen! Hatar att vara sjuk man kan inte göra någonting så att vara sjuk får vara med på dissar listan idag.

Att vara för Full - Jag blir äcklad av alla som dricker överdrivet mycket och bara ligger och spyr resten av kvällen. Det kan väll inte ens vara roligt Eller? Plus att killar blir ännu mera dumma i huvet när dom dricker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback