Hiss & diss


Helger - Vad vore livet utan helg? En utekväll eller en mysig hemmakväll, allt är lika kul. Plus att man har massa tid att fixa allt som man inte hinner med på vardagarna. Synd bara att helgen är så kort.. !

JC - Dom har faktiskt riktigt fina kläder där ! Jc är typ underskattat, jag hittar alltid något där. Ett minus för att det kan vara ganska dyrt.

Dans - finns inget roligare och lättare sätt att träna, ni fattar vad jag menar !

Sushi - Det är fan det godaste som finns, plus att det är nyttigt ! Åt det igår kväll faktiskt.. Dock är det lite dyrt men man kan ju göra egen sushi vilket jag brukar göra. Då får man fler bitar också.







Gina tricot - Jag dissar inte deras kläder, för dom älskar jag, men däremot dissar jag att kläderna aldrig finns. Och om dom finns är det bara typ L och XL kvar. Plus att de bara har in kläderna i någon vecka och sen kommer de aldrig in igen. Lite synd, för det finns ju så sjukt fina kläder där..

Måndagar - Jag har sagt det förut och säger det igen. Måndagar är typ veckans värsta dag ? En hel skolvecka kvar till helg, nej usch..

Höst - Visst, det kan vara lite mysigt med höst och roligt att köpa nya höstkläder. Men ändå, jag hatar tanken på att behöva ha massa tjocka kläder på mig för att inte frysa sönder. Och man kan knappt vara ute på kvällarna längre för att det är så kallt.. jag vill ha sommar istället !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback