hatar söndagar / vicy picy päron pung

hello cuties, vaknade vid 12 idag. riktigt skönt att sova ut, första gången på länge jag sover ut faktiskt. gick upp dirrekt och drack vatten och sen kollade jag på jättemånga inspelade desperate housewives avsnitt, så himla bra. älskar´t. Har inte varit ute någonting idag och det är skönt, börjar känna mig sjuk igen så ska ta det lugnt får inte missa för mycket av skolan nu i början. Badade efter filmerna och rakade benen och andra ställen , och hade i hårinpackning. snart ska jag kolla på en film med mamma som hon har hyrt och dricka varm oboy, hoppas jag kan gå till skolan imorgon. tänk om jag har svininfluensan ? haha jag driver bara, jag har inga sånna sympom eller vad det heter. :)
jag jonny habib för länge sen

bilden togs bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback