§ Godnatt sötnosar

hej bloggen !
Jag har som caroline också har haft. En bad day ! Gjort läxor i flera timmar och den fick jag reda på en sak också. Tar den dagen som den kommer och försöker göra mitt bästa då kan inte bara hoppa över den. Det gjorde mig lite sur. Men i slutet får jag alltid som jag vill så jag klarar det nog. Kvällen har inte varit så händelserik faktiskt. Snackat med johannes och det var länge sen jag skrev om honom men han är sig lik ! Exakt samma avundsjuka kille som förut fast vi inte är tillsammans. Bra att jag inte har några känslor för honom längre! Och jag är glad för det ! Han är helt cepe förlåt men asso jag är jävligt sur på honom just nu. och vi bråkar 24/7 och jag säger  att han ska sluta smsa om jag är så äcklig sen 10 minuter senare smsar han  igen och säger förlåt jag vill va kompis med dig. Så händer varje dag hela tiden men jag bryr mig inte längre men han är lite konstig som ni kanske förstår ? Och det sorliga är att det här är bara en liten del. typ 7 % av hur cepe han är egentligen. okej han kanske blir ledsen nu så jag slutar prata om honom. Det finns en till cepe kille som smsar mig just nu och vill att jag ska skriva till någon fjortis tjej på playahead och förstöra hennes liv och börja bråka med henne! haha ska jag skratta eller gråta. sånt där höll man på med för 3 år sedan men han verkar inte förstå det och han är jätteledsen tycker faktiskt lite synd om honom. Och han skriver typ syster och älskar dig och jag har träffat honom en gång. Dagens ungdomar asso! okej jag är inte bättre men varför kommer alla cepe killar till mig :( Jag är inte ens inne på playahead längre för jag får aldrig gästboks inlägg. jag driver men okej känner att det här blev ett långt och meningslöst inlägg så jag ska dra mig mot sängen och göra mig i ordning först sen blir det bed time för lilla mig om jag ska hinna vakna i tid och inte missa bussen imorgon! Önska mig lycka till. puuussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback