Fredag

hej sötnosar och förlåt för riktigt dålig uppdatering dom senaste dagarna! Det ska vi genast ändra på. Som ni vet så har min mobil varit lite halvt trasig en tid och idag blev jag riktigt arg och skulle leka lite tekniskt så det slutade med att alla knapparna var borta men den funkade fortfarande och jag ville inte det för den är dum i huvet så jag kastade den på bilvägen när jag var ute. hoppas den är död nu! Jag ska tjata på mamma imorgon att jag ska få en ny. jag kan inte leva utan en mobil har inte haft någonting alls att göra ikväll. Eller jo jag var i stan till 7 och fikade och gick runt lite. och på vägen träffade jag david och mimmi i mörby alltid lika trevligt. Nu ska jag ha fredagsmys och äta chips och coca cola och se på någon bra film och sen kanske jag hittar på något lite senare. Frågar är bara vad? får inte sova bort hela dagen imorgon för jag ska ju iväg så jag ska lägga mig i skaplig tid tänkte jag. Hoppas alla har haft en bättre fredag en vad jag har haft. puss och smek vicy lek :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback