Tack som fan

..för en sjukt rolig kväll ! Det var länge sen jag skrattade så mycket och hade så kul. Kvällen började ganska lungt men sen när vi fått i oss lite av Annies coola banantårta blev vi helt flummiga och vilda. Haha det spårade ut ganska mycket, men det var jättekul verkligen. Sen blev alla så trötta så vi satt i Annies rum och pratade lite innan vi gick hem vid typ 12. Var helt slut då, haha galen kväll asså :D jag har världens bästa vänner ! ♥

Och här kommer några av alla bilder jag tog..


Haha linnea och jonna


Singstaaar !


Haha helt galet


Jag och louise leker lite coola, haha


Annie med sin goda banantårta :D


Haha jag och emelie.. usch för mina hajtänder !


Elle och linnea, såå fina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback