Och då var helgen slut..

Fan vad jag inte pallar en skolvecka till, känns som helgen nyss började. Men den här veckan ska jag satsa på att inte komma sent, vilket kommer bli ganska svårt för jag är världens största tidsoptimist. Jag har typ fått mejl hem från lärarna och allting så nu ska jag fan komma i tid !

Idag vaknade jag jättetidigt och stack ut och sprang. Kände att jag behövde göra av med all tårta jag åt igår.. Sen vid 12 ungefär åkte jag en sväng till stan med min mamma och mina brorsor och köpte skor och en halsduk. Kunde verkligen behövas, nu när det är höst och allt. Jag hittade massa andra fina grejer men jag är typ pank. Måste börja jobba, jag står inte ut.

Här är skorna jag köpte, älskar dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback