Fredagsmys

hej allesammans! haft en bra kväll ? Min fredag har varit helt okej men inte jätterolig var ute en stund och träffade en kompis men det var så sjukt kallt så jag gick in efter två timmar unegefär. Sen har jag bara myst framför idol och gjort några läxor. jag gör läxor på en fredag! då måste jag varit väldigt uttråkad. Senare ikväll ska jag träffa Caroline och hon ska sova här också. Får väll se vad vi hittar på blir alltid roligt. Ska spela bubble struggel som jag har gjort hela dagen nu! sjukt beroendeframkallande hoppas bara ingen ringer och gör så jag förlorar! Det har ringt 7 killar och Adam och Karim och frågat om jag har fest? Undrar vem det är som går runt och säger det? Haha jag har inte det!. Sen kanske jag möter en kompis om jag inte kommer på något bättre. :) Kram Kram

Bild just nu från en dålig och suddig webbkamera men den bjuder jag på. Känner mig väldigt hängig och sjuk. Syns det? :)

Kommentarer
» emeilia

hoppas du får en bra helg :)

2009-10-02 // 21:57:23
URL: http://emeiliawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback