jag vill sova

Jag kan inte sova. Det går verkligen inte har provat allt och legat i sängen flera timmar. Nu börjar mina sömnsvårigheter komma tillbaka då jag kan vara vaken hur länge som helst utan att sova. Känns som om jag kommer somna vid 3-4 och vakna imorgon när dagen är slut :( Men så får det ju inte bli ! Har sagt till sebastian att ringa mig några gånger imorgon så jag vaknar. Hoppas han lyckas! Ska kolla på ps i love you nu eller heart break kids. kanske somnar till filmerna om jag har tur. Så godnatt igen alla där ute sov gott!


Lyssnar på lite olika låtar nu:









Kommentarer
» emeilia

sv; okejokej, fan va tufft :)

jag har också i naveln där uppe och en i underläppen:) jag vill ha i tungan med men haha får inte det -.-

2009-10-05 // 16:53:04
URL: http://emeiliawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback