vicy is the shit

shulelulu alla läsare, Jag vaknade typ halv sex inatt som jag skulle.Jag somnade visst om, Hahah sen missade jag tåget till skolan och sen tog jag nästa fast jag blev avslängd och skulle tträffa victoria i täby kyrkby haha och sen tog jag tåget igen till skolan. Såg på en jättesorlig film och började nästan gråta.Sen hade jag natinella prov i matte eller något sånt typ och jag är grym, har vg kanske får mera! HAh och nu åt jag precis en macka och drack coca cola, Om en timme ska jag dra till stan med sara och träffa några tjejer från sandviken vet inte varför ? men aja efter det ska jag hem eller till vallentuna. don´t know. Nu ska jag fortsätta kolla på den sorliga filmen. Godnatt och ha en varm bra dag
(Ända bilden jag har i skolan typ.)

Kommentarer
» Anonym

vilken skola går du i?

2009-05-26 // 16:33:10
» Anonym

vilken skola går du i?

2009-05-26 // 16:33:27
» saga

vad hette filmen? :)♥

2009-05-26 // 20:23:35
URL: http://fotosagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback