uppdatering

Förlåt för jättejätte dålig uppdatering, :/ Jag vet inte varför men har typ glömt bort och så. Allafall i torsdags
var jag med massa vid kvarnen ett tag det var jävligt kallt så vi gick hem till micke som du hade efterfest. och vi var där
jättelänge och sov ingenting, eller jag sov i soffan typ :p Det var as mycket folk där som var konstiga, rolig kväll ändå. Klockan 8 på morgonen började vi städa lite i hans lägenhet eller jag damsög upp alla riskorn som var i Hela lägenheten vet inte hur det gick till.men jag var snäll och fixade det
sen drog jag och sara hem till henne och sov lite. makke och johannes kom dit. vi gick till centrum och åt pizza och sen var vi bara ute hela kvällen tror jag, vi var lite med vincent som bor i köping men är här och hälsar på haha, Sen hände det lite saker men ni får inte veta :p Sen sov sara hemmos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback