sorligt

okej lyssna alla som tror att jag och sara hade tre kant med ngn micke eller jocke eller vad han heter det är  INTE SANT om ni vill veta hur det var så var det typ såhär, sara och "jocke" kommer inte ihåg om han hette så låg i ett rum och jag var ute med kristina ludders syster i lägeheten sen drog alla nästan och det vara bara massa killar kvar som ville snacka med mig och "hålla" på och jag var ju tsm med  johannes och sara lovade att jag skulle komma till henne om det var något.  så jag drog från alla killar och gick in i deras rum och sov bredvid dom. för att ingen skulle hålla på med mig. jag kan ju säga nej men pallar inte sitta där ute och snacka med någon äcklig kille ens. och nu tror alla att vi hade trekant, haah avundsjuka jävlar , eller så vill ni bara att vi ska få horrykte. skulle det vara bättre om jag stannade kvar där ute med fucking 10 killar typ,  då skulle nog alla säga  att jag hade 10kant i stället för 3kant, hahaha omg vallentuna allså. så jävla patetiskt. ni är så avundsjuka och vill att vi ska få dåligt rykte igen. men fine. jag tar inte åt mig för bara vi vet vad som är sant. och nu är det typ slut med johannes. tack så mycket. bara för någon får och sprider fucking falska rykten. och visst jag låg en meter ifrån sara och killen man asso är jag otrogen då ? vet ni ens vart gränsen går? asso jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. så fucking onödigt bara. jag skulle aldrig vara otrogen mot johannes igen. Nu är allt förstört tack så mycket


Kommentarer
» Frida [om mode och foto]

gud, tack så jättemycket! ^^<3

-hemligt-

2009-05-02 // 21:56:45
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback