Godnatt Inlägg

hej bloggen, Just nu äter jag äpplebitar och dricker vatten. haha och idag efter jag hade kollat på film och kände mig bättre gick jag ut och träffade sara en stund. vi drog till centrum köpte godis och sen gick vi till nova. Där va alla skit tråkiga och dryga så vi drog hem till henne och kollade på kniven i hjärtat med micheal och bigie  & hoppade stuttsmatta i regnet. Det var as roligt mina byxor blev helt blöta och tunga sen vi gjorde volter haha ni fattar inte men det var roligt. sen kollade vi på lite mera film den är as bra så ni vet ..Kom precis hem och ska snart sova för imorgon måste jag verkligen till skolan, Fredag imorgon jag och bestis ska typ till stan och köpa kläder kanske om jag får mera pengar måste verkligen köpa en bikini  och shorts till skumpartyt. På kvällen ska vi vara med malki och några andra hemma hos någon eller så gör vi något annat typ träffar stoffe. juste. & johannes finns inte mera så ni vet. Eller asso han finns men för mig är han död. Fattar ni det är slut and i don´t miss him.. okej jag drev det gör jag visst hahah  nu ska jag läsa en so-bok och krypa ner under täcket. godnatt läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback