Godnatt Inlägg

Hej sötnosar, Sorry för dålig uppdatering. Är hemmos min bästis nu & ska sova hära och imorgon ska jag till skolan. Idag Föresten var det jättevarmt ute. Hade lixom en tunn tjocktröja och håll på att svettas ihjälv vi hade tänkt att bada men det fanns inget vatten... Idag var jag & sara i arninge och köpte tre skor också sen åt vi pizza hihi, Nu är det sommar på riktigt och bara 17 dagar kvar till sommarlov. Va med johannes idag också lite på nova. Heh godnatt





Min Älskling, Love you so much du är mitt allt verkligen lovar & svär

Kommentarer
» Anonym

Du tycker om och lägga ut FJORTISBILDER på mig va? ;) HAHAHAH, hämden kommer bli ljuv baby <3

2009-05-26 // 23:22:23
» abooow

FULA JÄVEEEEEEEEELLLL DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

SKOJJA KATTEN AZZÅÅOO (;

RING MIG BREE!VI KAN TRÄFFAS OCH PRATA ZÅDÄÄR? 0768827786

2009-06-05 // 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback