torsdag

godmorgon sötnosar. idag skulle jag ju vara med johannes men jag råkade sova för länge & sen orkar jag inte dra till vallentuna för jag ligger i sängen och har ont i halsen och han orkar inte komma hit. och nu är han AS sur !! han har blockat mig på msn och jag ska aldrig mera smsa att jag vill träffa honom säger han och han vill inte vara med mig på lördag längre. shitpommfritt . aja som han vill . han blir sur hela tiden.  men okej nu ska jag snart äta frukost och det är as varmt ute ju. solen skiner och det finns inte ett enda moln på himlen, gud vad härligt. haha och jag är fortfarande röd i pannan och kinderna och har flagnat. haha inte bra. okej nu frukost sen film . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback